Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Als je gaat
10-06-2021, 07:48 AM
Bericht: #1
Als je gaat
Wees vastberaden en standvastig. Er is geen enkele reden om bang voor hen te zijn, want het is de Heer, uw God, die met u meegaat. Hij zal niet van uw zijde wijken en u niet verlaten.
Deuteronomium 31:6

Leven door geloof is zoals het vliegen in een vliegtuig. Ik vlieg vaak, maar ben van tevoren toch altijd een beetje nerveus. Vliegen met een vliegtuig is ontzettend veilig. Je bent eigenlijk veiliger in een vliegtuig dan thuis op de bank. Zelfs met deze kennis, blijft vliegen toch altijd een beetje spannend. Je hebt vertrouwen nodig om het vliegtuig in te gaan. Geloof is God vertrouwen bij alles wat je doet. Geloof geeft je vrijheid. Het houdt je niet vast, maar zet je vrij. Het zorgt ervoor dat je dingen doet. Het geeft je moed. Moed betekent dat je dingen doet waar je eigenlijk bang voor bent. Geloof betekent niet dat je nooit bang bent, het betekent dat je God genoeg vertrouwt om verder te gaan. Blijf Hem vertrouwen. Zorg dat je geloof levend blijft. Je kunt God vertrouwen. Hij is voor je.

Gebed
Dank U, Heer, dat U mij beschermt. Help me om U te blijven vertrouwen als ik in geloof uitstap.

Om vandaag over na te denken
Durf jij op het vliegtuig te stappen en God te vertrouwen?

Gods rijke zegen! Dominique Heart
reply


Ga naar locatie:


Contact opnemenFreebb.beNaar bovenNaar inhoudArchiefmodusRSS-syndicatie